onsdag 16 oktober 2013

Höstrapport

Höstterminen 2013 och vårterminen 2014 har jag valt att studera på Karlstad universitet för att sona gamla synder.
   Detta innebär att jag måste läsa mängder av kurslitteratur och troligen varken hinner med eller orkar läsa skönlitteratur i den utsträckning jag brukar. Glasögonorm kommer med andra ord att gå på sparlåga ett tag framöver.
   Har läst en bra bit in i Rick Yanceys Den femte vågen och blir inte riktigt klok på vad jag tycker. Ena stunden är den briljant för att i nästa bli onödigt krånglig. Jag lär återkomma med en recension så småningom.
   Förutom de hyllmetrar som står hemma och väntar är jag just nu sugen på att läsa K G Johanssons Innan himlen faller. Strax över 20 sidor SF att läsa när höstvindarna viner utanför. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar